اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

دسترسی کاربران iOS به قابلیت توییتر | ویژگی Super Follow چیست؟

  • کد خبر: ۸۵۹۰۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
دسترسی کاربران iOS به قابلیت توییتر | ویژگی Super Follow چیست؟
توییتر اعلام کرده که کاربران iOS هم اکنون می‌توانند از قابلیت جدید این پلتفرم با نام «Super Follow» استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز،  پیش‌تر این ویژگی جدید برای گروه محدودی از کاربران آمریکایی و کانادایی عرضه شده بود. قابلیت Super Follow توییتر ویژگی جدیدی است که به تولیدکنندگان محتوا و افراد مشهور اجازه می‌دهد برخی توییت‌ها را تنها برای سوپرفالورهای خود منتشر کنند. در واقع Super Follow چیزی شبیه به اشتراک پولی است و کاربران می‌توانند با سوپرفالو کردن از افراد مورد علاقه خود حمایت مالی کنند.

این خبر توسط صفحه پشتیبانی توییتر به اشتراک گذاشته شده که براساس آن همه کاربران iOS این گزینه را در اختیار دارند تا سازندگان منتخب را Super Follow کنند. کاربران خاص و اینفلوئنسرها می‌توانند هزینه اشتراک ماهانه‌ی Super Follow را بین ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار به دلخواه خود تعیین کنند. به گفته توییتر ۹۷ درصد از این هزینه مستقیماً به حساب صاحب اکانت واریز خواهد شد. با این‌حال سقف درآمدی کاربران از توییتر ۵۰ هزار دلار تعیین شده است. پس از رسیدن به این حد، درآمد خالص به ۸۰ درصد خواهد رسید و ۲۰ درصد باقیمانده به توییتر و واسطه‌ها می‌رسد.

این قابلیت برای کاربران با حداقل ۱۰ هزار فالوور، ۱۸ سال سن، ۲۵ توییت در ۳۰ روز گذشته و ساکن ایالات متحده‌ آمریکا فعال خواهد شد. همچنین این کاربران باید سیاست و قوانین Super Follow را مد نظر قرار دهند. برای دادن درخواست عضویت کافیست روی دکمه Super Follow در نمایه‌ی حساب کاربری ضربه بزنید تا توضیحاتی در مورد حق اشتراک و پیشنهادات آن‌ها ببینید. طبق گفته‌ی توییتر یکی از ویژگی‌های اصلی سوپرفالو، محتوای خاص و ویژه است که از جمله آن‌ها می‌توان به محتوای اختصاصی برای کاربران اشاره داشت. علاوه بر گزینه‌ی Super Follow، توییتر سرویس Twitter Blue خود را نیز به‌زودی در دسترس کاربران کشورهای بیشتری قرار می‌دهد.

پلتفرم توییتر در چند ماه اخیر قابلیت‌های زیادی را جهت افزایش رضایت کاربران و همچنین به منظور درآمدزایی به این اپلیکیشن اضافه کرده است. سرویس Twitter Blue یکی از آن‌ها است. در ابتدا سرویس اشتراک Twitter Blue در دسترس کاربران کشور‌های استرالیا و کانادا قرار گرفته، اما این پلتفرم قصد دارد کاربران این سرویس را در دسترس کاربران دیگر کشور‌ها نیز قرار دهد. توییتر با ارائه این سرویس و ویژگی‌های آن قصد دارد تجربه کاربران خود از توییتر را شخصی‌تر و واضح‌تر کند. حق اشتراک این سرویس جدید در حال حاضر برای کاربران کانادا حدود ۲.۸۹ دلار و برای کاربران استرالیا ۳.۴۴ دلار تعیین شده است و به مرور زمان ویژگی‌ها و مزایای بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های سرویس جدید می‌توان به پوشه بوک‌مارک اشاره کرد که کاربران این سرویس با استفاده از این قابلیت کارآمد می‌توانند توییت‌های ذخیره شده خود را سازماندهی کنند. علاوه بر این، مشترکان می‌توانند پیش از ارسال توییت‌های خود با استفاده از قابلیت Undo Tweet ابتدا پیش‌نمایش توییت را مشاهده و در صورت نیاز آن را اصلاح کنند. به علاوه، قابلیت دیگری تحت عنوان Reader Mode در این سرویس قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران توییت‌های طولانی را راحت‌تر بخوانند. این ویژگی برای توییت‌های چندرشته‌ای که حاوی کلمات بسیار زیادی است کاربرد دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت یکپارچه بخوانند. همچنین مشترکین Twitter Blue می‌توانند با استفاده از آیکون‌ها و تم‌های رنگی متفاوت، فضا و رابط کاربری اپلیکیشن خود را شخصی‌سازی کنند.

از دیگر قابلیت‌های جدید توییتر می‌توان به Tip Jar اشاره کرد. این ویژگی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با کلیک کردن روی یک گزینه از تولیدکنندگان محتوا حمایت مالی کنند. با این حال به نظر می‌رسد توییتر برخلاف Tip Jar که از سرویس‌های پرداخت ثالث نظیر PayPal و Venmo استفاده می‌کند، از روش پرداخت متفاوتی استفاده کنند و خود توییتر مقداری پورسانت دریافت کند. قابلیت Tip Jar یک نماد کوچک به پروفایل کاربر اضافه میکند. طبق آخرین گزارشات، توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام Heads up برای بهبود معاشرت‌های آنلاین در اندروید و iOS است که به کاربران هنگام ورود به مکالمات خشونت‌آمیز و جنجالی هشدار می‌دهد.

به‌زودی ممکن است قبل از ورود به رشته مکالماتی در توییتر، با بنر هشدار آبی‌رنگی در بالای پاسخ‌های آن رشته توییت مواجه شوید. این بنر آبی‌رنگ برای هشدار هنگام ورود به مکالمات خشونت‌بار نمایش داده می‌شود و پس از کلیک روی آن کاربران با پاپ‌آپی مواجه می‌شوند که جزئیات بیشتری درباره آن رشته توییت و امکان جنجالی‌شدن آن دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در پایین صفحه، گزینه‌ای با عنوان Count Me In وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با وجود هشدار توییتر به آن مکالمه ملحق شوند. قابلیت‌ جدید Heads Up توییتر با هدف مبارزه با اطلاع‌رسانی‌های نادرست و دادن قدرت و اختیارات بیشتر به جامعه کاربران این پلتفرم ایجاد شده‌اند. هشدار هنگام ورود به رشته توییت‌های خشونت‌آمیز شاید راهی برای ازبین‌بردن مکالمات پرتنش باشد، اما نمی‌تواند کاملا مانند قابلیت Safety Mode جلو مزاحمت‌های آنلاین را بگیرد. باید دید که این پلتفرم محبوب چه تغییرات و ویژگی‌های جدیدی را در ماه‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

منبع: مجله دیجی کالا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->